slaptas pirkėjas - Tyrimų spektras
 
 
„Tyrimų spektras“ komanda, norėdami kuo geriau patenkinti klientų poreikius, nuolat tobulina klientų aptarnavimo tyrimų metodiką ir gali pasiūlyti šias paslaugas:
  • klientų aptarnavimo kokybės tyrimus (slapto pirkėjo paslaugas);
  • klientų aptarnavimo standarto sukūrimą, adaptavimą;
  • mokymus Jūsų komandai.
Mes siekiame geriausio rezultato aptarnavimo kokybei gerinti...
Paklausite kam Jums tokios paslaugos?
Klientų aptarnavimo kokybės tyrimas, t.y. slaptas pirkėjas, suteiktų Jums objektyvų vaizdą apie klientų aptarnavimą įmonėje. Svarbiausia, Jūs pamatytumėte save kliento akimis! Jeigu Jūs turite klientų aptarnavimo standartą, tyrimas nustatytų atotrūkį nuo sukurto ir patvirtinto klientų aptarnavimo standarto. Jeigu aptarnavimo standarto neturite, mes padėsime suformuoti.
Mūsų komanda:
  • vykdo įvairios apimties projektus;
  • atlieka skirtingo sudėtingumo (nuo apžvalginio iki konfliktinio scenarijaus) užduotis;
  • gali ištirti ne tik Jūsų personalą, bet ir konkurentus, kad taptumėte konkurencingesniu (sužinotumėte pranašumus, trūkumus);
  • pasiekia atokiausius Lietuvos miestus.